به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، از ۲۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ و ۲۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است. این اثر نمایشی شب گذشته با حضور قطب‌الدین صادقی اجرا شد. صادقی در پایان نمایش روی صحنه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، از ۲۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ و ۲۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است. این اثر نمایشی شب گذشته با حضور قطب‌الدین صادقی اجرا شد.

صادقی در پایان نمایش روی صحنه آمد و گفت: «از شما جوانان ممنونم که شب خوبی را برای ما فراهم آوردید. تئاتر مدرن دیگر به متن وفادار نیست و صرفاً پیشنهادی برای بیرون ریختن انرژی درونی و احساسات بازیگر است.»

او ادامه داد: «این نمایش درباره سرخوردگی از جنگ است که با اندیشه‌ای جدید به صحنه آمده است. در این اثر یک انرژی بی‌پایان را در بازیگران دیدم که با دل و جان و روح‌شان روی صحنه آمده‌اند.»

این هنرمند و مدرس تئاتر در پایان صحبت‌های خود گفت: «خوشحالم که اعضای این نسل جدید تئاتر، راه‌شان را پیدا کرده‌اند و با اجرایی یک‌دست، پا به صحنه گذاشته‌اند.»

قطب‌الدین صادقی: خوشحالم که این نسل جدید تئاتر، راهش را پیدا کرده‌ است

سجاد میر، ناهید عساکره، سعید ‌گیلاسی، فربد ‌صدیقی، علیرضا ‌دماوندی و مهدی ‌حبیبی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

علی ‌مشکین‌مقدم و عرفان ‌بیگی (گروه کارگردانی)، فرشاد ‌نصیری (طراح نور)، آروین ‌فلاح (آهنگساز)، کارگاه هیولاسازی (صحنه و لباس)، نسترن حسنی (دستیار صحنه و لباس)، رضا حسینی (مربی حرکات شعبده)، نرگس زارعی (گریم)، علی کاظمی (مدیر صحنه)، سهیل ‌فلاح و علیرضا ‌قاسمی (تیزر و موشن‌گرافی)، سهیل ‌فلاح (طراح گرافیک و پوستر)، سجاد ‌تیموری (لوگوتایپ)، امیر ‌قالیچی-تئاتربازها (روابط عمومی)، امیرحسین ‌میرزایی (مدیر تبلیغات و عکاس)، علیرضا ‌قاسمی (تصویربردار) و علی ‌کیهانی (مشاور رسانه‌ای) دیگر عواملی هستند که خاکزاد را در نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» همراهی می‌کنند.

۵۷۵۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.