امیر قلعه نویی اوایل خرداد سال ۱۳۹۱ دوباره به استقلال برگشت و سرمربی این تیم شد. این اتفاق در آن سال به شکلی عجیب به وقوع پیوست چون علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال در آن مقطع با وزیر ورزش راهی ترکیه شده بود اما هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل جلسه داد و سرمربی جدید انتخاب […]

امیر قلعه نویی اوایل خرداد سال ۱۳۹۱ دوباره به استقلال برگشت و سرمربی این تیم شد. این اتفاق در آن سال به شکلی عجیب به وقوع پیوست چون علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال در آن مقطع با وزیر ورزش راهی ترکیه شده بود اما هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل جلسه داد و سرمربی جدید انتخاب کرد!

در همان زمان مشخص شد احمد رسولی‌نژاد، رئیس وقت هیئت مدیره باشگاه استقلال همراه با مقداد نجف‌نژاد یکی از اعضای این هیئت به منزل امیر قلعه‌نویی رفتند و با او توافق کردند چون رسولی‌نژاد پس از این جلسه به سایر مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد امیر قلعه‌نویی به او قول داده که استقلال را نه‌تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا نیز به مقام قهرمانی می‌رساند.

دقیقا پس از انتخاب امیر به عنوان سرمربی جدید استقلال بود که جواد زرینچه یکی از اعضای آن زمان هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد. البته قلعه‌نویی توانست استقلال را قهرمان لیگ دوازدهم بکند ولی پروژه فتح آسیا به موفقیت نرسید و استقلال در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۳ تا مرحله نیمه نهایی بالا رفت.

زیرنویس‌گردی| قلعه‌نویی گفته بود استقلال را قهرمان آسیا می‌کند!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.