ابراهیم مهربان، سخنگوی فدراسیون کشتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر توجه فدراسیون به جام کشتی تختی به دلیل قدمت آن اظهار کرد: این مسابقات با میزبانی خوب زنجان در حال برگزاری است که باید قدردانی شود. سخنگوی فدراسیون کشتی به حضور قوی جوانان در مسابقات جام تختی در زنجان و […]

ابراهیم مهربان، سخنگوی فدراسیون کشتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر توجه فدراسیون به جام کشتی تختی به دلیل قدمت آن اظهار کرد: این مسابقات با میزبانی خوب زنجان در حال برگزاری است که باید قدردانی شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی به حضور قوی جوانان در مسابقات جام تختی در زنجان و معرفی نفرات برتر در پنج ورن اول اشاره و تصریح کرد: همین انتظار در وزن دوم هم وجود دارد.

وی مسابقات جام جهان پهلوان تختی را فرصت و آوردگاه جوانان و نوجوانان برای عرضه توانایی‌های خود دانست و افزود: ورزشکارانی که شرایط حضور را داشتند و نیامدند مدارکی را ارائه کردند که باید توسط کمیته پزشکی بررسی شود و بعد از جمع‌بندی اظهار نظر خواهد شد.

مهربان قرار گرفتن در سال المپیک را یادآور شد و افزود: کشور‌ها برای المپیک برنامه‌های خود را دارند و بر اساس آن عمل می‌کنند.

سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: فدراسیون شرایط را برای حضور تیم‌های امید جوانان در این مسابقات فراهم کرده است.

وی به شرایط خوب فراهم شده برای ورزشکاران المپیکی توسط فدراسیون با همراهی وزارتخانه و کمیته المپیک اشاره و تاکید کرد: باید از انداختن بار روانی بیش از حد بر دوش کشتی‌گیران پرهیز شود چرا که در المپیک تک‌چهره‌ها سرنوشت‌ساز هستند از این رو نباید بار کاروان المپیک بر دوش کشتی بیفتد.

مهربان با تاکید بر جایگاه دیگر کشور‌ها از جمله امریکا، آدربایجان و… در کشتی و برنامه‌ریزی برای دریافت مدال توسط آن‌ها ادامه داد: در المپیک مدال‌ها تقسیم می‌شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی به آشنایی دست‌اندرکاران فدراسیون کشتی با شرایط المپیک اشاره و تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در کاهش بار روانی و حساسیت‌ها دارند.

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.