به گزارش زیرنویس،سرهنگ ” سیروس دریکوند” ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده ای و طلاجات تحت عنوان مامور آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های مسلحانه آگاهی استان با رصد اطلاعاتی گسترده […]

به گزارش زیرنویس،سرهنگ ” سیروس دریکوند” ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده ای و طلاجات تحت عنوان مامور آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های مسلحانه آگاهی استان با رصد اطلاعاتی گسترده هویت ۴ نفر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های متوالی و هماهنگی با مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند .

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در ادامه اظهار داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه منازل، ۶ فقره سرقت مسلحانه طلاجات از زنان در آرایشگاه های زنانه، یک فقره سرقت مسلحانه احشام، ۳ فقره سرقت مسلحانه از خودروهای شوتی و ۵ فقره سرقت مسلحانه طلاجات در سطح معابر با تهدید اسلحه کلت، کلاش و چاقو معترف شدند .

سرهنگ دریکوند در خاتمه خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از محل اختفاء آنان یک قبضه سلاح جنگی کلاش، ۲ دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و تعدادی پلاک مسروقه کشف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.