با توجه به نتایجی که حاصل شد، حالا سرنوشت قهرمانی این فصل به هفته پایانی کشیده شده و استقلال فقط در صورتی می‌تواند جام را مال خود کند که پیکان را شکست بدهد و پرسپولیس نیز نتواند مس رفسنجان را ببرد. در چنین شرایطی شانس قهرمانی قرمز پوشان روی کاغذ بیشتر است ولی استقلالی‌ها نمی‌خواهند […]

- پیشکسوتان استقلال برای قهرمانی نکونام می‌آیند

با توجه به نتایجی که حاصل شد، حالا سرنوشت قهرمانی این فصل به هفته پایانی کشیده شده و استقلال فقط در صورتی می‌تواند جام را مال خود کند که پیکان را شکست بدهد و پرسپولیس نیز نتواند مس رفسنجان را ببرد.

در چنین شرایطی شانس قهرمانی قرمز پوشان روی کاغذ بیشتر است ولی استقلالی‌ها نمی‌خواهند تحت هیچ شرایطی تا آخرین لحظه از مبارزه دست بکشند. اتفاقاً گروهی از پیشکسوتان این تیم هم قصد دارند قبل از جدال شنبه مقابل پیکان با حضور در تمرین آبی‌پوشان به جواد نکونام و شاگردانش روحیه داده و حمایت قاطعانه خود از آنها را اعلام کنند.

اگر هماهنگی‌های لازم در این رابطه صورت بگیرد،  ملاقات مذکور پنجشنبه یا جمعه همین هفته انجام می‌شود. استقلال شنبه ۱۲ خرداد آخرین بازی این فصل خود را برابر پیکان انجام می‌دهد. تیمی که هدایت آن بر عهده رضا عنایتی یکی از ملی‌پوشان اسبق همین تیم است.

بیشتر بخوانید: کارشناس داوری بازی استقلال و گل‌گهر/ پنالتی تیم نکونام سوخت؟

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.