به گزارش زیرنویس از همشهری آنلاین، رئیس پلیس راه مازندران گفت: راننده خودروی سواری پژو پارس در میان شعله‌های آتش در محور ساری به قائمشهر جان باخت. سرهنگ یدالله جهان تاب افزود: حوالی ساعت ۱۲ امروز یک خودرو سواری در کیلومتر چهار ساری به قائمشهر به دلیل سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل خودرو […]

- راننده پژو در شعله‌های آتش سوخت

به گزارش زیرنویس از همشهری آنلاین، رئیس پلیس راه مازندران گفت: راننده خودروی سواری پژو پارس در میان شعله‌های آتش در محور ساری به قائمشهر جان باخت.

سرهنگ یدالله جهان تاب افزود: حوالی ساعت ۱۲ امروز یک خودرو سواری در کیلومتر چهار ساری به قائمشهر به دلیل سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل خودرو به گاردیل برخورد کرد و پس از واژگونی بلافاصله دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: باوجود امداد مردمی و تلاش های آتش نشانان حاضر در صحنه، فوت یکی از سرنشینان خودرو در اثر شدت سوختگی تایید شد.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.