خانواده شهید رئیسی از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت نمی‌کنند
خانواده شهید رئیسی از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت نمی‌کنند

تابناک نوشت: از ۱۰ تا ۱۴ خرداد ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری شروع می‌شود؛ احزاب و جناح‌های مختلف در تکاپوی معرفی کاندیدای‌های خود هستند و بازار گمانه‌زن اسامی گوناگون در این دوره از انتخابات داغ است. یکی از نامهایی که در این رابطه مطرح شد جمیله علم الهدی همسر آیت‌الله رئیسی بوده است.  جهت پیگیری با […]

- خانواده شهید رئیسی از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت نمی‌کنند

تابناک نوشت: از ۱۰ تا ۱۴ خرداد ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری شروع می‌شود؛ احزاب و جناح‌های مختلف در تکاپوی معرفی کاندیدای‌های خود هستند و بازار گمانه‌زن اسامی گوناگون در این دوره از انتخابات داغ است. یکی از نامهایی که در این رابطه مطرح شد جمیله علم الهدی همسر آیت‌الله رئیسی بوده است.

 جهت پیگیری با دفتر سید احمد علم‌الهدی تماس  گرفته شد؛ صفایی، مسئول دفتر آیت الله علم الهدی در این خصوص اطلاع داد که ” موضوع حضور و کاندیدا شدن همسر شهید آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اصلا صحت ندارد.

وی گفت: خانواده ایشان عزادار هستند قصد حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را ندارند از کاندیدا یا جناحی هم حمایت نخواهند کرد.”

برخی شنیده‌ها حاکی از این است که احتمال حضور جمیله علم الهدی در کابینه‌ای که استمرار دولت رئیسی باشد به عنوان وزیر علوم وجود دارد.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.