فرمانده انتظامی ری گفت: «عامل تیراندازی و قدرت‌نمایی در بوستان “سه دختران” ری دستگیر شده است.»   سرهنگ محمد قاسم طرهانی اعلام کرد که پس از وقوع یک درگیری بین اراذل و اوباش در پارک “سه دختران” شهرری، که با استفاده از سلاح گرم به تیراندازی و آسیب رساندن به طرف مقابل منجر شده بود، […]

 فرمانده انتظامی ری گفت: «عامل تیراندازی و قدرت‌نمایی در بوستان “سه دختران” ری دستگیر شده است.»

 

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اعلام کرد که پس از وقوع یک درگیری بین اراذل و اوباش در پارک “سه دختران” شهرری، که با استفاده از سلاح گرم به تیراندازی و آسیب رساندن به طرف مقابل منجر شده بود، سازمان اطلاعات انتظامی ری به پیگیری این موضوع پرداخته است.

 

 وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین دو اراذل و اوباش رخ داده و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و مجروحیت طرف مقابل کرده است، افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را روز گذشته در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

طرهانی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام شد.

مهر

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.