به گزارش زیرنویس، عباس پوریانی اظهار کرد: حسب گزارش واصله از منابع موثق مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به‌عنوان کارمند حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، ضمن حضور در ادارات دولتی استان، اقدام به اخاذی از مردم می‌کند، مراتب در دستور کار مرکز حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران قرار گرفت. رئیس کل دادگستری مازندران […]

به گزارش زیرنویس، عباس پوریانی اظهار کرد: حسب گزارش واصله از منابع موثق مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به‌عنوان کارمند حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، ضمن حضور در ادارات دولتی استان، اقدام به اخاذی از مردم می‌کند، مراتب در دستور کار مرکز حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران با تشریح اقدامات متهم، افزود: مشارالیه در بدو ورود به ادارات دولتی، با ارائه کارت شناسایی جعلی و همراه داشتن تجهیزات نظامی از جمله سلاح کمری، شوکر و دستبند، ضمن تهدید نسبت به اخاذی از مردم و افرادی که دارای پرونده در تشکیلات قضائی بودند، اقدام کرده است.

وی افزود: با رصد دقیق اطلاعاتی مأمورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران، اقدامات قانونی و استعلامات لازم، دستور قضائی جهت برخورد قانونی با نامبرده و شناسایی مرتبطان صادر و متهم و فرد همراه وی در یک عملیات پیچیده و ضربتی در مرکز استان مازندران دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: در بازرسی به‌عمل آمده از متهم، تعداد زیادی کارت شناسایی جعلی با عناوین مختلف مربوط به سازمان‌های امنیتی، انتظامی، قوه قضائیه، نهاد ریاست جمهوری و سایر نهادها و ارگان‌های مهم کشف و نرم افزار صدور کارت در گوشی نامبرده مشاهده شد؛ ضمناً در بازرسی از منزل نامبرده نیز تعدادی مُهر، کارت خام مربوط به صدور مجوزِ حمل اسپری و شوکر، حکم مأموریت، اقلام دفاع شخصی غیرمجاز، البسه نظامی و بی سیم کشف و ضبط شد.

پوریانی خاطرنشان کرد: متهم با اتهاماتی از جمله جعل عنوان، استفاده از گاز اشک آور و شوکر، جعل اسناد دولتی، غصب عنوان و استفاده از اوراق مجعول، پس از تشکیل پرونده قضائی، با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: برخورد دستگاه قضائی استان با هرگونه فساد، جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

منبع: مـهر

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.