به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «مهدی حاجی موسایی» دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: خدا را شاکرم که به همراه دیگر اعضای تیم ملی موفق شدیم با حضور ساعی و مسئولان فدراسیون و تلاش‌های کادر فنی یک اتفاق مهم را رقم بزنیم. حضور همه جانبه افرادی […]

- قهرمانی تیم ملی ایران در آسیا اتفاق بزرگی بود/ برای المپیک 2028 تلاش می کنم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «مهدی حاجی موسایی» دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: خدا را شاکرم که به همراه دیگر اعضای تیم ملی موفق شدیم با حضور ساعی و مسئولان فدراسیون و تلاش‌های کادر فنی یک اتفاق مهم را رقم بزنیم. حضور همه جانبه افرادی که نام بردم موجب همدلی شد و در نهایت بعد از ۸ سال توانستیم عنوان قهرمانی آسیا را تصاحب و قدرت تکواندو ایران را به کشور‌های آسیایی دیکته کنیم تا مانند گذشته لرزه به تن حریفان بیافتد.

فنی‌ترین تکواندوکار آسیا ادامه داد: این مسابقات نزدیک به رقابت‌های المپیک بود و اغلب المپین‌ها و قهرمانان جهان در این رویداد شرکت کردند تا آمادگی خود را محک بزنند. همین اتفاق روی سطح فنی مسابقات خیلی تاثیر گذاشت و مبارزات با کیفیتی را شاهد بودیم. من پیشتر سابقه رویارویی با «پارک» قهرمان عنواندار از کره جنوبی را داشتم، اما این بار در فینال با برنامه ریزی کادر فنی، لطف خدا و هماهنگی کامل با افلاکی برنامه هایم را پیاده سازی و مدال ارزشمند طلا را کسب کردم و به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار آسیا انتخاب شدم.

نماینده سبک وزن ایران با اشاره آسیب دیدگی پیش از شروع مسابقات اظهار داشت: سه هفته قبل از ازاعزام به مسابقات قهرمانی آسیا از ناحیه مچ پا آسیب جدی دیدم، اما با ریکاوری به صورت جزئی درمان شدم؛ نزدیک مسابقات مجددا روی پایم دچار آسیب شد و من را از لحاظ روحی کمی بهم ریخت. با این حال با درمان تا حدودی رفع شد و خودم را به قهرمانی آسیا رساندم.

حاجی موسایی در خصوص غیبت در المپیک پاریس اظهار کرد: برای حضور در المپیک پاریس خیلی تلاش کردم و تا یک قدمی کسب سهمیه هم پیش رفتم. گاهی برخی مسائل در اختیار ما نیست و بی شک حسرت غیبت در المپیک پاریس تا آخر عمرم با من خواهد بود. از الان نمی‌توان برای ۴ سال دیگر صحبت کنم و، اما امیدوارم با لطف خداوند این اتفاق برای من بیافتد تا در لس آنجلس ۲۰۲۸ حضور پیدا کنم.

وی در پایان بیان کرد: خدارا شکر لطف ساعی، اعضای کادر فنی و مسئولان فدراسیون را در قهرمانی آسیا تا حد زیادی جبران کردم. باید از محمد و امیر نوذری اساتیدم بابت لطف همیشگی شان نیز تشکر کنم. البته اگر التفات و توجه خداوند نبود این اتفاقات شیرین برایم محقق نمی‌شد. تا ابد مدیون لطف بی دریغ خداوند متعال هستم.

انتهای پیام/ 

فدراسیون تکواندو

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.