به گزارش زیرنویس،سرهنگ “کیومرث کشوری”پیرامون جزئیات خبر اظهار داشت: با اجرای طرحهای امنیت محله محور بنا بر تدابیر فرماندهی انتظامی کل کشور،ماموران انتظامی با محوریت پلیس آگاهی موفق شدند،۲۴دستگاه موتورسیکلت و۱۴دستگاه خودرو سواری پژو و پرایدرا طی دو ماه گذشته کشف و ضبط کنند. این مقام انتظامی ادامه داد: در مدت مذکور ۸سارق خودرو و۲۱سارق […]

به گزارش زیرنویس،سرهنگ “کیومرث کشوری”پیرامون جزئیات خبر اظهار داشت: با اجرای طرحهای امنیت محله محور بنا بر تدابیر فرماندهی انتظامی کل کشور،ماموران انتظامی با محوریت پلیس آگاهی موفق شدند،۲۴دستگاه موتورسیکلت و۱۴دستگاه خودرو سواری پژو و پرایدرا طی دو ماه گذشته کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در مدت مذکور ۸سارق خودرو و۲۱سارق موتورسیکلت به صورت باندی و انفرادی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کشوری با اشاره به اینکه تعدادی از سرقت ها مربوط به سنوات گذشته بود،تصریح کرد: برخی از سرقت ها در این زمینه مربوط به سال گذشته بوده که باتلاش شبانه روزی و رصد فنی ماموران شناسایی و کشف شد.

وی با اشاره به تحویل اموال مکشوفه به مالباختگان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اموال کشف شده برابر نظرات کارشناسی شده۵۲میلیارد ریال برآوورد شده است.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه از دستگیری اعضای دو باند سارق خودرو در دو استان بوشهر و فارس توسط مأموران این شهرستان خبر داد وگفت: اجرای طرح های امنیت محله محور عرصه را برارتکاب جرم مجرمان تنگ کرده است.

 علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.