به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رافائل ماریانو گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی شهادت رئیسی، شهید امیرعبداللهیان و سایر شهدای خدمت را تسلیت گفت. در پیام مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است؛ اطلاع از درگذشت غم‌انگیز و نابهنگام جناب آقای سید ابراهیم […]

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رافائل ماریانو گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی شهادت رئیسی، شهید امیرعبداللهیان و سایر شهدای خدمت را تسلیت گفت.

در پیام مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است؛

اطلاع از درگذشت غم‌انگیز و نابهنگام جناب آقای سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر مقامات محترم جمهوری اسلامی ایران حُزن‌آور بود.

اجازه دهید به نمایندگی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مراتب صمیمانه‌ترین همدردی خود را با خانواده‌های آن‌ها، دولت و مردم ایران ابراز نمایم.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چنین دوران سختی آماده همکاری بیشتر با ایران بوده و حمایت کامل خود نسبت به اطمینان از تداوم تلاش‌ها را مبذول می‌نماید.

عمیق‌ترین مراتب تسلیت ما را پذیرا باشید.

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.