به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محسن همایونی تهیه‌کننده برنامه «شما و سیما» شامگاه چهارم خرداد بر اثر ایست قلبی درگذشت. وی تهیه‌کننده «شما و سیما» معاونت سیما بود که به ارائه گزارش‌های تصویری از برنامه‌ها و فعالیت‌های شبکه‌های سیما و بخش‌های مختلف آن‌ها می‌پرداخت. پخش پشت صحنه برنامه‌های نمایشی و غیرنمایشی و مصاحبه با […]

- محسن همایونی درگذشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محسن همایونی تهیه‌کننده برنامه «شما و سیما» شامگاه چهارم خرداد بر اثر ایست قلبی درگذشت.

وی تهیه‌کننده «شما و سیما» معاونت سیما بود که به ارائه گزارش‌های تصویری از برنامه‌ها و فعالیت‌های شبکه‌های سیما و بخش‌های مختلف آن‌ها می‌پرداخت. پخش پشت صحنه برنامه‌های نمایشی و غیرنمایشی و مصاحبه با عوامل برنامه‌ساز و مردم از جمله رویکردهای این برنامه است. همچنین پخش پیامک‌های ارسالی مردم و شنیدن نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها از قسمت‌های گوناگون این برنامه است.

محسن همایونی متولد سال ۱۳۴۲ در مشهد است که از سال ۱۳۷۵ در پروژه های مختلف به عنوان تصویربردار، مجری طرح و تهیه‌کننده با سازمان صدا و سیما همکاری داشته است.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم همایونی متعاقباً اعلام خواهد شد.

درگذشت محسن همایونی را به خانواده و اهالی فرهنگ و هنر تسلیت می گوید.

۲۴۵۲۴۵

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.