به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، صبح امروز خبر درگذشت نیلوفر امرایی را خواهر او امیلی امرایی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد. نیلوفر امرایی دختر مترجم شناخته شده اسدالله امرایی است که آثار بسیاری را به ادبیات ایران معرفی کرده است. نیلوفر امرایی متاسفانه سال‌ها درگیر بیماریی زمینه‌ای بود و صبح امروز چشم از […]

- مترجم جوان ادبیات کودک و نوجوان درگذشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، صبح امروز خبر درگذشت نیلوفر امرایی را خواهر او امیلی امرایی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد.

نیلوفر امرایی دختر مترجم شناخته شده اسدالله امرایی است که آثار بسیاری را به ادبیات ایران معرفی کرده است. نیلوفر امرایی متاسفانه سال‌ها درگیر بیماریی زمینه‌ای بود و صبح امروز چشم از جهان فروبست.

از او آثاری همچون «آشپزخانه‌ خانم گیلاس»، «با یک فکر بکر چه کار می‌توان کرد» و «ساعت‌ها: کتاب فعالیت همراه با نقاشی، رنگ آمیزی و برچسب» و «آموزش در خانه (عددها)» در حوزه کودک و نوجوان به جا مانده است.

نیلوفر امرایی متولد سال ۱۳۶۸ بود که صبح امروز شنبه ۵ خرداد درگذشت.

زیرنویس این سوگ تلخ را به استاد اسدالله امرایی پدر و امیلی امرایی خواهرش که از روزنامه‌نگاران و مترجمان کشور هستند تسلیت می‌گوید.

۵۷۵۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.