به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) به صورت همزمان از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز شد. هفته‌های پایانی لیگ برتر با حساسیت بالایی دنبال می‌شود و به همین دلیل بازی‌ها در یک زمان برگزار می‌شوند تا تکلیف تیم‌های پایین یا بالای جدولی بدون تفاوت مشخص […]

- طوفان سرخ پرسپولیسی‌ها / کامبک تماشایی و صدرنشینی قرمزهای پایتخت

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) به صورت همزمان از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز شد.

هفته‌های پایانی لیگ برتر با حساسیت بالایی دنبال می‌شود و به همین دلیل بازی‌ها در یک زمان برگزار می‌شوند تا تکلیف تیم‌های پایین یا بالای جدولی بدون تفاوت مشخص شود.

تیم فوتبال استقلال خوزستان توانست در همان دقایق ابتدایی بازی روی اشتباه دانیال اسماعیلی فر گل اول بازی را به ثمر برساند.

شاگردان پورموسوی در نیمه اول به سرخپوشان شوک وارد کردند و ۳ گل پیش افتادند.

در نیمه دوم پس از اخراج بازیکن استقلال خوزستان و ۱۰ نفره شدن آبی‌ها، پرسپولیسی‌ها با ۴ گل کامبک تماشایی را به ثبت رساندند و پس از پیروزی مقابل خوزستانی و با توجه به نتیجه مساوی استقلال و نساجی در قائمشهر توانستند صدر جدول را تصاحب کنند.

محمدحسین کنعانی زادگان روی ۳ گل از گل‌های پرسپولیس تاثیر مستقیم گذاشت.  

با برگزاری دیدارهای هفته بیست و هشتم پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد و استقلال در رده دوم قرار گرفت. جدول رده بندی در پایان این هفته به شرح زیر است:

- طوفان سرخ پرسپولیسی‌ها / کامبک تماشایی و صدرنشینی قرمزهای پایتخت

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.