مهدی قایدی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق در استقلال با ۱۲ گل زده در تیم اتحاد کلبا هم درخشید و این بار هم علاوه بر گلزنی به تیم های بزرگ فوتبال امارات در موقعیت سازی  هم برای هم تیمی ها موفق بود. در حالی که زمزمه هایی مبنی بر خرید قطعی مهدی […]

- مقصد بعدی مهدی قایدی مشخص شد

مهدی قایدی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق در استقلال با ۱۲ گل زده در تیم اتحاد کلبا هم درخشید و این بار هم علاوه بر گلزنی به تیم های بزرگ فوتبال امارات در موقعیت سازی  هم برای هم تیمی ها موفق بود.

در حالی که زمزمه هایی مبنی بر خرید قطعی مهدی قایدی از سوی تیم استقلال وجود دارد از امارات خبر رسید تیم الوحده امارات در تلاش برای بخدمت گیری این بازیکن است و باب مذاکره با باشگاه شباب الاهلی را باز کرده است.

شباب الاهلی مهدی قایدی را از تیم استقلال به صورت قطعی خریداری کرد و با این بازیکن جوان قرارداد ۵ ساله بست.

بر اساس قوانین در نقل و انتقالات فوتبال ایران باشگاه ها نمی  توانند لژیونر را به عنوان بازیکن قرضی در اختیار بگیرند و می بایست قرارداد قطعی امضا کنند.

بیشتر بخوانید: قایدی بالاتر از طارمی، نوراللهی و سردار آزمون/ باشو بهترین لژیونر ایران

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.