به گزارش زیرنویس، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از تصادف اتوبوس با یک دستگاه سوزوکی ویتارا در محور میاندوآب به مهاباد و برجا ماندن ۸ مصدوم و ۳ جان‌باخته خبر داد. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی؛ حمید محبوبی با اعلام این خبر گفت:ساعت […]

- تصادف اتوبوس با سوزوکی ۳ فوتی بر جای گذاشت/ جزئیات

به گزارش زیرنویس، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از تصادف اتوبوس با یک دستگاه سوزوکی ویتارا در محور میاندوآب به مهاباد و برجا ماندن ۸ مصدوم و ۳ جان‌باخته خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی؛ حمید محبوبی با اعلام این خبر گفت:ساعت ۰۸:۵۰ چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳، به دنبال تصادف اتوبوس با سوزوکی ویتارا در محور میاندوآب به مهاباد نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری برده رشان جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود :در این حادثه ۸ نفر مصدوم و ۳ نفر جان باختند. که نجاتگران هلال احمر ۳ نفر افراد جان‌باخته را رها سازی کردند و به مراجع قضایی تحویل دادند همچنین افراد مصدوم با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز منتقل شدند.

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.