جمهوری اسلامی از جشن‌های خیابانی شاکی شد
جمهوری اسلامی از جشن‌های خیابانی شاکی شد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه مایه تاسف است عقب‌ماندگی جامعه از همراهی و همگامی با کاروان علمی و معنوی تراز عالم آل‌ محمد است. محافل مذهبی ما از گنجینه سرشار از علم و معنویت میراث رضوی بهره‌مند نیستند. مداحان ما معارف رضوی را در قالب اشعار و احادیث به مردم منتقل نمی‌کنند و دستگاه‌های تبلیغاتی […]

- جمهوری اسلامی از جشن‌های خیابانی شاکی شد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه مایه تاسف است عقب‌ماندگی جامعه از همراهی و همگامی با کاروان علمی و معنوی تراز عالم آل‌ محمد است. محافل مذهبی ما از گنجینه سرشار از علم و معنویت میراث رضوی بهره‌مند نیستند. مداحان ما معارف رضوی را در قالب اشعار و احادیث به مردم منتقل نمی‌کنند و دستگاه‌های تبلیغاتی ما مکتب عالم آل‌ محمد را با شیوه‌های علمی‌ ترویج نمی‌کنند.

 تاسف بالاتر اینکه بعضی از دستگاه‌های رسمی و نیمه‌ رسمی در چنبره امور ظاهری گرفتار شده و از مسیر اصلی الزامات برخورداری از نعمت وجود امام معصومی که منبع نورافشانی در ایران است فاصله گرفته‌اند. صرف کردن هزینه‌های گزاف برای برپائی مهمانی‌های خیابانی با هر توجیه و بهانه‌ای باشد، قطعاً در چارچوب الزامات برخورداری از نعمت وجود عالم آل‌ محمد در این کشور جائی ندارد. این قبیل اقدامات، نتیجه‌ای غیر از هدر دادن وقت و بودجه ندارد.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.