جامعه فوتبال یکی از اعضای خود را از دست داد و سوگوار شد. محمدرضا میرحسینی سرمربی تیم منتخب دانشجویان که هدایت این تیم در رقابت‌های جهانی بلژیک را بر عهده داشت، عصر سه‌شنبه دچار ایست قلبی شد و در میان بهت و اندوه همه اطرافیان و دوستانش، چشم از جهان فرو بست تا مسافر آسمان […]

- سرمربی تیم منتخب دانشجویان درگذشت

جامعه فوتبال یکی از اعضای خود را از دست داد و سوگوار شد. محمدرضا میرحسینی سرمربی تیم منتخب دانشجویان که هدایت این تیم در رقابت‌های جهانی بلژیک را بر عهده داشت، عصر سه‌شنبه دچار ایست قلبی شد و در میان بهت و اندوه همه اطرافیان و دوستانش، چشم از جهان فرو بست تا مسافر آسمان شود. مرحوم میرحسینی علاوه بر کار مربیگری، سالیان متمادی در عرصه رسانه کشور نیز حضوری فعال داشت و در اواخر دهه ۷۰ و  دهه ۸۰ عضو هیئت تحریریه روزنامه خبر ورزشی هم به حساب می‌آمد. او که سابقه بازیگری در تیم‌هایی همچون کشاورز و عقاب را نیز یدک می‌کشید، یک بار توسط علی پروین به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان هم فراخوانده شده بود. روحش شاد و یادش گرامی.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.