به گزارش سلام نو به نقل از مهر، عباس عابدی اظهار کرد: حادثه ویژه ترافیکی ساعت ۴۴ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است. وی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس مسافربری کرمانشاه-یزد در کیلومتر ۲۱ جاده کاشان-نطنز از جاده منحرف شده است، گفت: ۳ واحد امدادی اورژانس و […]

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، عباس عابدی اظهار کرد: حادثه ویژه ترافیکی ساعت ۴۴ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس مسافربری کرمانشاه-یزد در کیلومتر ۲۱ جاده کاشان-نطنز از جاده منحرف شده است، گفت: ۳ واحد امدادی اورژانس و یک کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۵ خانم و ۴ مرد و ۲ کودک دختر در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های فاطمیه بادرود و خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند.

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.