به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)،فرهاد قائمیان، دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، در سوگواره شعر «خادم الرضا(ع)»پیام تسلیت خود را به مناسبت درگذشت شهید رئیسی اعلام داشت و اظهار کرد: او همواره در […]

- شهید رئیسی همواره همراه هنرمندان بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)،فرهاد قائمیان، دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، در سوگواره شعر «خادم الرضا(ع)»پیام تسلیت خود را به مناسبت درگذشت شهید رئیسی اعلام داشت و اظهار کرد: او همواره در کنار هنرمندان و دغدغه‌های فرهنگی و هنری آنان بود؛ این ضایعه نه تنها برای جامعه هنری بلکه برای کل ملت ایران جانسوز است.
قائمیان، با اشاره به دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی و برنامه‌هایی که وی در پیش از انتخابات وعده داده بود، از اجرایی شدن آن‌ها سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که هیات دولت و هنرمندان، راه او را ادامه دهند.

او بر اهمیت حفظ هویت فرهنگی و هنری تأکید و از همگان خواست تا در این مسیر، صدای هویت خود را به گوش جهانیان برسانند.
در پایان، قائمیان آرزو کرد که در زیر سایه برکت امام رضا(ع)، هنرمندان ایرانی همواره موفق و سربلند باشند و فرهنگ و هنر ایرانی، همچنان درخشان و پویا بماند. او این امید را داشت که با تلاش و همت هنرمندان، راه شهید رئیسی به بهترین شکل ادامه یابد و نور امید در دل‌ها فروزان بماند.
قائمیان تصریح کرد: امشب در حالی که قرار بود در کنار هم اختتامیه جشنواره‌های رضوی را جشن بگیریم اما این حادثه، سایه‌ای از اندوه بر برنامه‌های فرهنگی و هنری افکند.
دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) بر ضرورت امید به آینده‌ای روشن‌تر و ادامه مسیر شهید رئیسی تاکید کرد.

۲۲۰۵۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.