از سریال پایتخت چه خبر؟
از سریال پایتخت چه خبر؟

این روزها تیم «پایتخت» مشغول پیش‌تولید نهایی این سریال هستند و خود را برای فیلمبرداری یک‌ماهه در ایران و سه‌ماهه در کشور تاجیکستان آماده می‌کنند. انتخاب نوشت:محسن تنابنده کار سختی با فیلمنامه سری هفتم دارد؛ چرا که طی سال‌های غیبت «پایتخت» عمده محصولات ادامه‌دار و فصل‌بندی‌شده تلویزیون با کیفیت نازلی همراه بوده‌اند و تیم «پایتخت» […]

- از سریال پایتخت چه خبر؟

این روزها تیم «پایتخت» مشغول پیش‌تولید نهایی این سریال هستند و خود را برای فیلمبرداری یک‌ماهه در ایران و سه‌ماهه در کشور تاجیکستان آماده می‌کنند.

انتخاب نوشت:محسن تنابنده کار سختی با فیلمنامه سری هفتم دارد؛ چرا که طی سال‌های غیبت «پایتخت» عمده محصولات ادامه‌دار و فصل‌بندی‌شده تلویزیون با کیفیت نازلی همراه بوده‌اند و تیم «پایتخت» باید بازگشت قدرتمندی را برای خود تدارک ببیند. با توجه به سابقه تنابنده و سیروس مقدم در فصول گذشته پیش‌بینی می‌شود این اتفاق رقم بخورد و «پایتخت۷» نیز همانند «مهمانی» ایرج طهماسب جزء آثار موفق صدا و سیما در سال ۱۴۰۳ و پروژه احیای تلویزیون خواهد بود.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.