یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۹ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دهک‌های چهارم تا نهم به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.       بر اساس تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در زمان واریز یارانه‌های خانوارهای مشمول حمایت دولت ایجاد شد از این تاریخ یارانه نقدی و معیشتی از […]

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۹ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دهک‌های چهارم تا نهم به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

 

اطلاعیه درباره واریز یارانه جاماندگانِ اردیبهشت 

 

 

بر اساس تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در زمان واریز یارانه‌های خانوارهای مشمول حمایت دولت ایجاد شد از این تاریخ یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به آخر ماه موکول شده است.

 

به این ترتیب یارانه دهک‌های اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان، سی‌ام واریز شده و از ساعت ۲۴ روز بعد قابل برداشت است.

 

گفتنی است؛ یارانه کمک معیشتی اردیبهشت ماه دهک‌های چهارم تا نهم با یک روز تأخیر واریز شد.

برترین ها

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.