به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی، شهادت رئیس جمهور کشور و هیأت همراه را در حین خدمت تسلیت گفت. در متن این تسلیت آمده؛ بسم الله الرحمن الرحیم کلُّ نَفسٍ ذائقهُ الموت و إنّما تُوَفَّوْنَ أُجورَکم یومَ القیامه شهادت جانگداز آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی، […]

- پیام وزیر جهاد کشاورزی در پی شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی، شهادت رئیس جمهور کشور و هیأت همراه را در حین خدمت تسلیت گفت. در متن این تسلیت آمده؛

بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ نَفسٍ ذائقهُ الموت و إنّما تُوَفَّوْنَ أُجورَکم یومَ القیامه

شهادت جانگداز آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی، متعهد به خدمت صادقانه به مردم، ساده زیست، رئوف، مهربان و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «مغتم» برای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه در حادثه سقوط بالگرد حامل ایشان که ققنوس‌وار در راه اعتلای نام ایران و سربلندی ملت شریف جان خود را فدا کردند، مایه حزن و انبوه غیر قابل وصف و جانکاه شده است.

خداوند عزیز را شاهد می‌گیرم که طی دوران خدمت در هیأت دولت هرگاه با شهید راه خدمت رئیس جمهور صادق و خدوم ملت گفت‌وگو می‌کردم، نکته اساسی توصیه و نگرانی ایشان «مراقبت از سفره خانوار و توجه بیشتر به محرومان و مستضعفان و تلاش مومنانه برای تأمین امنیت غذایی کشور» بوده است.

این جانب به عنوان عضوی کوچک از هیأت دولت به نمایندگی از خیل عظیم بهره برداران عرصه کشاورزی و کارشناسان و مدیران ستادی ضمن عرض تسلیت وقوع این حادثه تلخ خدمت ولی الله اعظم امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، امیدوارم این عزیز سفر کرده و یاران همراه، در بهشت برین با اولیا، ابرار و مقربان درگاه الهی محشور شوند و غرق در نعمت‌های جاودان، پاداش اعمال صالح خود را در مقام رضوان الهی و جنت نعیم از خداوند جل و اعلی دریافت کنند.

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.