به گزارش زیرنویس، جعفر میعادفر به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش پیام تسلیتی نوشت. بخوانید…  در متن پیام تسلیت او در شهادت رئیس جمهور و همراهانشان آمده است:‌ «إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ با نهایت تأسف و تاثر شهادت خادم الرضا، خادم […]

 به گزارش زیرنویس، جعفر میعادفر به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش پیام تسلیتی نوشت.

بخوانید…

 در متن پیام تسلیت او در شهادت رئیس جمهور و همراهانشان آمده است:‌

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

با نهایت تأسف و تاثر شهادت خادم الرضا، خادم مردم و خادم الرعایا، حضرت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی ، ریاست محترم جمهوری این عالم مجاهد و انقلابی که در تمامی مراحل حساس و خطیر نظام اسلامی با خلوص تمام و اعتقاد کامل به نظام جمهوری اسلامی و مقام عظما ولایت نقش‌آفرینی کردند را تسلیت عرض می‌کنم. بی شک خداوند متعال، مزد سال‌ها مجاهدت و تلاش ایشان را با نعمات بی کران خود در بهشت رضوان عطاء خواهد کرد.»

عصر روز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه رئیس جمهور و تیم همراه در حال بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مرز مشترک میان ایران و جمهوری آذربایجان بودند که بالگرد حامل ایشان، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و … در محدوده کوهستانی ورزقان دچار حادثه شد و سرانجام پس ۱۵ ساعت جستجو بالگرد مذکور کشف شده و مشخص شد که در جریان این سانحه تمامی سرنشینان به شهادت رسیده‌اند.

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.