به گزارش زیرنویس ؛بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، مو دیانی که تا روز دوشنبه مورخ (۱۴۰۳٫۰۳٫۲۰) نسبت به ارسال فهرست حقوق بگیران خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات آن برای حقوق و مزایای فروردین ماه سال ۱۴۰۳ که تاریخ تخصیص یا پرداخت آن اقدام کنند، از امکان بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بهره‌مند […]

- فرصت ۲۰ روزه مودیان مالیاتی برای ارسال فهرست حقوق بگیران

به گزارش زیرنویس ؛بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، مو دیانی که تا روز دوشنبه مورخ (۱۴۰۳٫۰۳٫۲۰) نسبت به ارسال فهرست حقوق بگیران خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات آن برای حقوق و مزایای فروردین ماه سال ۱۴۰۳ که تاریخ تخصیص یا پرداخت آن اقدام کنند، از امکان بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بهره‌مند می‌شوند.

با عنایت به تغییرات سامانه دریافت فهرست حقوق و دستمزد در اجرای مقررات بند (ث) تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و به منظور تکریم مودیان مالیاتی و فراهم نمودن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی برای آنها، بنابراین اختیار حاصل از مفاد ماده (۱۹۱) قانون مالیات‌های مستقیم مقرر می‌دارد.

ادارات امور مالیاتی موظفند در مورد مو دیانی که تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۳٫۲۰ نسبت به ارسال فهرست حقوق بگیران خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات آن برای حقوق و مزایای فروردین ماه سال ۱۴۰۳ که تاریخ تخصیص یا پرداخت آن تا پایان (۱۴۰۳٫۰۱٫۳۱) بوده است اقدام نمایند امکان برخورداری صددرصدی بخشودگی جرایم موضوع مواد (۱۹۷) و (۱۹۹) قانون مالیات‌های مستقیم تا تاریخ مذکور را فراهم کنند.

۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.