۳ تیم پرسپولیس، سپاهان و نساجی تیم‌هایی بودند که در هر ۳ تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی بازی کردند. تراکتور هم دیگر تیمی بود که در همه این رقابت‌ها حضور داشت ولی این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد و از گردونه بازی‌ها کنار رفت. در مجموع این […]

- رکورد خاص ۷ ستاره/ ۳ پرسپولیسی + ۳ سپاهانی در یک لیست مهم

۳ تیم پرسپولیس، سپاهان و نساجی تیم‌هایی بودند که در هر ۳ تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی بازی کردند. تراکتور هم دیگر تیمی بود که در همه این رقابت‌ها حضور داشت ولی این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد و از گردونه بازی‌ها کنار رفت. در مجموع این ۳ رقابت، ۷ بازیکن موفق شدند که در همه این رقابت‌ها گلزنی کنند. نکته جالب توحه اینجاست که از این ۷ نفر، ۶ بازیکن یا در پرسپولیس بازی می کنند و یا سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارند.

فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و رامین رضاییان ۳ ستاره سپاهان هستند که در همه این رقابت‌ها موفق به گلزنی شدند. این ۳ بازیکن سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه دارند و زمانی پیراهن این تیم را می پوشیدند. مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر ۳ ستاره فعلی پرسپولیس هستند که در همه رقابت‌ها گلزنی کردند. البته آل کثیر دو گلش در لیگ قهرمانان آسیا را با پیراهن سپاهان به ثمر رساند و اورونوف هم با پیراهن نوفباخور موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان شد.

تنها بازیکنی که موفق شد در همه رقابت‌ها گلزنی کند ولی سابقه بازی برای پرسپولیس را ندارد، مهدی هاشمی‌نژاد وینگر تکنیکی و آینده دار تراکتور بود که موفق شد هم در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کند و هم در لیگ و جام حذفی برای تراکتور گلزنی کرد. همچنین شهریار مغانلو مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان هم این فرصت را دارد تا با گلزنی در نیمه نهایی جام حذفی و یا بازی فینال در صورت صعود سپاهان، به این جمع اضافه شود.

بیشتر بخوانید: پایان تلخ شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات در پرسپولیس/ تمدید در کار نیست؟!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.