به گزارش زیرنویس، حجت الاسلام آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، بحث مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌ها را یکی از مأموریت‌های شهرداری تهران در برنامه چهارم عنوان کرد و گفت: ۶۶ پل جهت بهسازی شناسایی شد که در دستور کار قرار گرفت. در سال اول و دوم شورا حدود ۱۳ پل را مقاوم‌سازی […]

به گزارش زیرنویس، حجت الاسلام آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، بحث مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌ها را یکی از مأموریت‌های شهرداری تهران در برنامه چهارم عنوان کرد و گفت: ۶۶ پل جهت بهسازی شناسایی شد که در دستور کار قرار گرفت. در سال اول و دوم شورا حدود ۱۳ پل را مقاوم‌سازی کرده و امسال نیز ۹ پل را در دست اجرا داریم.

وی در مورد سرانجام پل حافظ ، گفت: چندین پل اعم از پل حافظ، پل کالج برای بازی‌های المپیک در سال ۱۳۵۳ به صورت موقت در تهران ایجاد شدند که باید جمع و یا مقاوم‌سازی شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در مقطعی پلیس اعلام کرد که جمع آوری پل حافظ، مشکل ترافیکی ایجاد نمی‌کند اما به دلیل هزینه زیاد مقاوم‌سازی این پل قرار شد بررسی کارشناسی و دقیقی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: این مساله توسط پلیس راهو ر، پلیس ترافیک و معاون فنی بررسی شد و در نهایت قرار شد ما به ازای آن زیرگذری با طول ۸۰۰ متری قبل از خیابان طالقانی تا خیابان جهوری احداث شود.

آقا میری تاکید کرد: در وضعیت فعلی در ابتدا باید این پل جمع‌آوری شود و پس از آن زیر گذر طالقانی احداث شود که با بررسی صورت گرفته اعلام شد که این موضوع سبب مشکل ترافیکی می‌شود و فعلاً جمع‌آوری پل حافظ منوط به تحقیقات بیشتر مسکوت باقی مانده است.

وی با اعلام اینکه عمر مفید پل کالج به پایان رسیده، افزود: در حال حاضر مشکلی در خصوص جمع‌آوری پل کالج وجود ندارد اما قرار شد در این مورد نیز بررسی کارشناسی صورت گیرد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنابراین پل حافظ و پل کالج فعلاً باقی خواهد ماند تا به تصمیم گیری نهایی جهت احداث زیرگذری به ازای آن برسیم.

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.