به گزارش زیرنویس، آتش سوزی سوله تولید مصنوعات چوبی و صندلی در شهرک صنعتی چهاردانگه با عملیات نفس گیر آتش نشانان مهار و خاموش شد. به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی آتش سوزی یک باب سوله و اعلام درخواست آتش نشانان شهرستان چهار دانگه و اسلام شهر، جهت نیروی کمکی […]

به گزارش زیرنویس، آتش سوزی سوله تولید مصنوعات چوبی و صندلی در شهرک صنعتی چهاردانگه با عملیات نفس گیر آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی آتش سوزی یک باب سوله و اعلام درخواست آتش نشانان شهرستان چهار دانگه و اسلام شهر، جهت نیروی کمکی از آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه ۱۲ را به همراه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته به محل حادثه در چهار دانگه، شهرک صنعتی اعزام نمود.

احمد عابدی افسر آماده منطقه چهار عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران است آتش نشانان تهرانی به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه که شامل یک باب سوله و یک سازه داربستی با سقف ایرانیت فلزی جمعا به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع، اعزام شدند.

آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی/ جزئیات

وی افزود: در هنگام رسیدن نیروها به محل حادثه، سوله کاملا شعله‌ور بود و جهنمی از آتش و دود از فاصله دور دیده می‌شد و با بررسی‌های اولیه معلوم شد، این سوله‌ها محل تولید و نگهداری انواع مصنوعات چوبی و انبار موادی همچون رنگ، رزین و سوله دیگر، تولیدی صندلی چرخدار مدیریتی بود.

عابدی تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش و همکاری خود موفق شدند در یک عملیات نفسگیر و همه جانبه، آتش سوزی را مهار و از گسترش آتش و سرایت آن به اطراف جلوگیری نمایند.

گفتنی است: آتش نشانان پس از لکه گیری و اطمینان از خاموش شدن کامل آتش سوزی به ماموریت خود پایان دادند.

آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی/ جزئیات

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.