به گزارش زیرنویس از مهر، حسین محمدزاده اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان‌ها تمامی مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت عصر در روز شنبه ۲۹ اردیبهشت تعطیل بوده و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری است. رئیس اداره اطلاع رسانی و […]

- مدارس این شهر در شیفت عصر امروز تعطیل شد

به گزارش زیرنویس از مهر، حسین محمدزاده اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان‌ها تمامی مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت عصر در روز شنبه ۲۹ اردیبهشت تعطیل بوده و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی شامگاه جمعه، با توجه به شرایط نامساعد جوی در مشهد اظهار کرد: برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح مشهد، تمامی مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمد آباد و رضویه در شیفت عصر، شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی از دانش آموزان و خانواده‌ها خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و برون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات قرار نگیرند.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.