به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس از آبادان، امروز (جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه) همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت دهه کرامت و همزمان با ۲۲۱ شهر در کشور با حضور «احسان عباسپور» معاون استاندار و فرماندار ویژه، «یاسین کاوه‌پور» شهردار آبادان، جمعی از مسئولین شهری و شهروندان آبادانی، به صورت پرشور و با نشاط برگزار […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس از آبادان، امروز (جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه) همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت دهه کرامت و همزمان با ۲۲۱ شهر در کشور با حضور «احسان عباسپور» معاون استاندار و فرماندار ویژه، «یاسین کاوه‌پور» شهردار آبادان، جمعی از مسئولین شهری و شهروندان آبادانی، به صورت پرشور و با نشاط برگزار گردید.

این همایش با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان، هیات ورزش های همگانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار و همشهریان گرامی مسافتی از میدان جهاد (کفیشه) تا اداره ورزش و جوانان این شهر را طی نمودند و در پایان نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

«یاسین کاوه‌پور» در حاشیه این همایش ورزش همگانی را در راستای توسعه سلامت جسمی و روحی و تاثیرات آن در زندگی اجتماعی مردم بسیار پر اهمیت خواند و اظهار کرد: توسعه و ترویج ورزش همگانی و قرار دادن آن به عنوان یک فرهنگ در بین مردم می بایست نهادینه شود.

شهردار آبادان، افزود: در همین راستا شرایط و بسترهای مناسب موجود در شهر آبادان به عنوان یک فرصت استثنایی برای شتاب جدی ورزش در دو بعد همگانی و قهرمانی می باشد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی یکی از مفیدترین، در دسترس‌ترین و کم‌هزینه‌ترین ورزش‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: پیاده روی به ‌راحتی می‌تواند جایگاه خود را در زندگی روزمره ما پیدا کند و برگزاری این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در آبادان با هدف ترویج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها صورت گرفته است.

کاوه‌پور بیان کرد: شهر ما با داشتن مردمی متدین و ارزشمند دارای جامعه ایی سالم است و می توان با برگزاری اینگونه همایش ها از داشتن جامعه ایی غیر سالم پیش گیری کرد.

وی از شهروندان آبادان به عنوان مردمی نجیب و متدین و پر شور و نشاط یاد کرد و ابراز داشت: حضور آنان در این همایش نشان از شور نشاط و تعالی در بین خانواده ها دارد.

وی همچنین دوری از آسیب های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت سالم با تحکیم روابط انسانی و شکل گیری دوستی های سالم را بخشی از اثرات ورزش برای نوجوانان و جوانان برشمرد و گفت: در زندگی امروزه در خانواده‌ها تحرک کمتر به چشم می‌آید و پیاده‌روی می‌تواند نقش زیادی در سلامت جسم و تندرستی انسان داشته باشد و باید برای همگانی شدن آن همه افراد جامعه بکوشند.

شهردار آبادان اضافه کرد: برای نهادینه کردن ورزش باید از خانواده‌ها شروع کرد چرا که خانواده رکن اصلی هر جامعه‌ای بوده و اگر خانواده‌های ورزش دوست و سالم داشته باشیم نتیجه آن جامعه سالم و با نشاط است که به دور از خمودگی خواهد بود.

♻️ *کانال‌های اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان در فضای مجازی*

*واتساپ* ⬇️

*

*ایتا* ⬇️

*

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.