سلطان جعل اردبیل بازداشت شد
سلطان جعل اردبیل بازداشت شد

تسنیم نوشت: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: طی اشرافیت اطلاعاتی ضابطین دادستانی و برابر نظارت و دستورات ویژه صادره، در مخفیگاهی در یکی از شهر‌های استان شناسایی و دستگیر شد. حسین سالاری با اعلام خبر دستگیری سلطان جعل بازار زمین در اردبیل اظهار داشت: جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای متواری که با قرارداد‌های […]

- سلطان جعل اردبیل بازداشت شد

تسنیم نوشت: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: طی اشرافیت اطلاعاتی ضابطین دادستانی و برابر نظارت و دستورات ویژه صادره، در مخفیگاهی در یکی از شهر‌های استان شناسایی و دستگیر شد.

حسین سالاری با اعلام خبر دستگیری سلطان جعل بازار زمین در اردبیل اظهار داشت: جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای متواری که با قرارداد‌های جعلی زمین و مسکن، فروش زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد و یا به‌نام تعاونی‌های واهی و منحل شده اقدام به کلاهبرداری از افراد زیادی کرده بود، با دستورات ویژه دادستان اردبیل بازداشت شد.

سالاری ادامه داد: چند روز قبل و همزمان با اجرای عملیات شناسایی و پلمب دفاتر غیرمجاز مشاورین املاک به دستور دادستان مرکز استان، نامبرده متواری و از محل فعالیت وی حجم زیادی از قرارداد‌ها و اوراق جعلی، مهر‌های متعدد به‌نام تعاونی‌ها و بنگاه‌های املاک و همچنین اسناد و مدارک دولتی و نیز مقادیری مشروبات الکلی، کشف شده بود.

معاون دادستان اردبیل تصریح کرد: متهم موصوف که گفته می‌شود بزرگترین جاعل و کلاهبردار بازار زمین و مسکن اردبیل محسوب می‌گردد، طی اشرافیت اطلاعاتی ضابطین دادستانی و برابر نظارت و دستورات ویژه صادره، در مخفیگاهی در یکی از شهر‌های استان شناسایی و دستگیر شد.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.