تراکتور در جریان مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی مغلوب مس رفسنجان شد تا از حضور در جمع ۴ تیم پایانی جا بماند. در پایان این بازی هواداران علیه مالک، مدیریت و بازیکنان شدیداً شعار دادند و از نتیجه عصبانی بودند. پرشورها که خشمگین بودند، در اطراف ورزشگاه تجمع کردند و علیه مالک، مدیریت و بازیکنان […]

- زنوزی به دنبال واگذاری باشگاه تراکتور؟

تراکتور در جریان مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی مغلوب مس رفسنجان شد تا از حضور در جمع ۴ تیم پایانی جا بماند.

در پایان این بازی هواداران علیه مالک، مدیریت و بازیکنان شدیداً شعار دادند و از نتیجه عصبانی بودند. پرشورها که خشمگین بودند، در اطراف ورزشگاه تجمع کردند و علیه مالک، مدیریت و بازیکنان شعار دادند و در نهایت با مساعدت یگان ویژه بعد از ۲ ساعت قائله ختم به خیر شد.

حالا که تراکتور پس از نمایشی امیدوارکننده در سال ۱۴۰۲ روزگار نسبتا بحرانی را در سال ۱۴۰۳ سپری می‌کند خبری تکراری مبنی بر واگذاری مالکیت توسط محمدرضا زنوزی به گوش می‌خورد. اخباری که ۲ سال پیش در زمانی که شرایط تراکتور به مراتب بحرانی تر از امروز بود در رسانه‌ها پیچید.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا ان اتفاق خواهد افتاد یا صرفا یک اهرمی برای فرار از زیر فشار هواداران است.

بیشتر بخوانید: هواداران تراکتور بازیکنان را در رختکن حبس کردند!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.