پس از انتشار گسترده ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان شایعاتی مبنی بر پایان حضور سهیل مهدی در ریاست سازمان لیگ مسابقات مطرح شده بود که در نهایت این اتفاق رخ داد. بر این اساس خداداد افشاریان نیز از سوی فدراسیون فوتبال از ریاست کمیته داوران برکنار شده است. این دو مدیر فوتبالی در هفته […]

- قطع همکاری فدراسیون فوتبال با خداداد افشاریان و سهیل مهدی

 پس از انتشار گسترده ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان شایعاتی مبنی بر پایان حضور سهیل مهدی در ریاست سازمان لیگ مسابقات مطرح شده بود که در نهایت این اتفاق رخ داد.

بر این اساس خداداد افشاریان نیز از سوی فدراسیون فوتبال از ریاست کمیته داوران برکنار شده است. این دو مدیر فوتبالی در هفته گذشته به کمیته اخلاق احضار شده بودند.

فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با انتشار اطلاعیه‌ای بدون بیان هیچ توضیحی دانیال مرادی را به طور موقت به عنوان مسئول کمیته داوران و محمدرضا کشوری را به عنوان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی جالب درباره نکونام؛ می‌تواند سرمربی بزرگی شود/ حاضرم این بازیکن به من فحش بدهد اما مربی استقلال شود

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.