این ورزش در کاهش درد زانو موثر است
این ورزش در کاهش درد زانو موثر است

ایسنا نوشت: متخصصان و روماتولوژیست ها اغلب فعالیت بدنی منظم را برای پیشگیری از استئوآرتریت، رایج ترین شکل آرتریت، توصیه می کنند. با این حال، برخی از تمرینات موثرتر از سایرین هستند. در این مطالعه، متخصصان رابطه بین سابقه دوچرخه سواری و پیامدهای علامتی و ساختاری آرتروز زانو را مطالعه کردند. در این مطالعه متخصصان […]

- این ورزش در کاهش درد زانو موثر است

ایسنا نوشت: متخصصان و روماتولوژیست ها اغلب فعالیت بدنی منظم را برای پیشگیری از استئوآرتریت، رایج ترین شکل آرتریت، توصیه می کنند. با این حال، برخی از تمرینات موثرتر از سایرین هستند.

در این مطالعه، متخصصان رابطه بین سابقه دوچرخه سواری و پیامدهای علامتی و ساختاری آرتروز زانو را مطالعه کردند.

در این مطالعه متخصصان بیش از ۲۶۰۰ نفر را مورد بررسی قرار دادند.

این مطالعه نشان داد افرادی که در هر مقطعی از زندگی خود دوچرخه سواری می کردند نسبت به افرادی که هرگز دوچرخه سواری نمی کردند، زانو درد، آرتروز رادیوگرافی و استئوآرتریت رادیوگرافی علامت‌دار کمتری گزارش کردند.

به گزارش نشریه تخصصی «مدیکال اکسپرس»، متخصصان در این مطالعه اظهار کردند: در مقایسه با افرادی که دوچرخه سواری نمی‌کردند، دوچرخه‌سواران ۱۷ درصد کمتر به زانو درد مکرر، ۹ درصد کمتر احتمال ابتلا به آرتروز رادیوگرافی و ۲۱ درصد کمتر احتمال ابتلا به استئوآرتریت رادیوگرافی علامت‌دار داشتند.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.