به گزارش زیرنویس از لرستان، یونس بهاروند در رابطه با اجرای طرح مولدسازی املاک آموزش و پرورش لرستان گفت :در مناطقی که مدارس فرسوده وجود دارد به علت اینکه در آنجا ساختمان جدید ساخته شده است از مدارس قدیمی استفاده نمی‌شود. وی با اشاره به اینکه ساختمان‌های مخروبه از طریق مولدسازی به فروش می‌رسند، افزود: طبق […]

به گزارش زیرنویس از لرستان، یونس بهاروند در رابطه با اجرای طرح مولدسازی املاک آموزش و پرورش لرستان گفت :در مناطقی که مدارس فرسوده وجود دارد به علت اینکه در آنجا ساختمان جدید ساخته شده است از مدارس قدیمی استفاده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان‌های مخروبه از طریق مولدسازی به فروش می‌رسند، افزود: طبق قانون، آموزش و پرورش باید این مدارس را به فروش برساند و اعتباری که از فروش آن‌ها به دست می‌آید در پروژه‌های جدید استفاده کند.

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان تصریح کرد: این ساختمان‌ها در استان به فروش گذاشته شده‌اند که مراحل خاصی دارد و باید کارشناسی‌ها انجام شود.

بهاروند ایران نیا بیان کرد: در آموزش و پرورش لرستان حدود ۱۰۰ پروژه وجود دارد که از طریق مولدسازی به فروش برسند و اعتبارشان صرف پروژه‌های جدید و نیمه تمام شود.

وی با اشاره به اینکه برای این مدارس فرسوده نگهبان به کار گرفته شده است، عنوان کرد: سعی می‌کنیم این مدارس را تخریب کنیم و بعد از احصاء آهن آلات، زمین آن‌ها را فروش برسانیم.

مهدی زکی پور/لرستان

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.