مستند «جام‌جهانی مسی: ظهور یک اسطوره» که بخش اولش در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۴ منتشر شد، سفر تماشایی لیونل مسی و تجربه ۵ جام‌جهانی و رسیدن به پرافتخارترین جام فوتبال در سال ۲۰۲۲ را روایت می‌کند. مسی در این مستند از برخی از تجربیات شخصی در تیم ملی کشورش و چالش‌هایی که با آنها روبرو […]

مستند «جام‌جهانی مسی: ظهور یک اسطوره» که بخش اولش در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۴ منتشر شد، سفر تماشایی لیونل مسی و تجربه ۵ جام‌جهانی و رسیدن به پرافتخارترین جام فوتبال در سال ۲۰۲۲ را روایت می‌کند. مسی در این مستند از برخی از تجربیات شخصی در تیم ملی کشورش و چالش‌هایی که با آنها روبرو بود حرف می‌زند اما بخشی که این روزها برجسته شده صحبت اسطوره آرژانتینی در مورد رقابتش با کریستیانو رونالدو است.

مسی می‌گوید: «من رونالدو یا هیچ بازیکن دیگری را رقیب خود نمی‌بینم. من همه را همکار می‌دانم زیرا هدف همه ما یکسان است و همه به دنبال پیروزی هستیم. من در مورد خودم صحبت نمی‌کنم. اینکه من بهترین باشم یا نه به مردم بستگی دارد. پدربزرگم یک بار به من گفت: مردها نباید در مورد خودشان صحبت کنند، و من هم وقتی بزرگ می‌شدم این کار را نکردم.»

مسی در سال ۲۰۱۵ نیز به شورت‌لیست گفته بود: «رقابتی نیست. این چیزها را رسانه‌ها ساخته‌اند. هردوی ما می‌خواهیم بهترین عملکردها را برای باشگاه‌هایمان داشته باشیم. مسی در مقابل رونالدو نیست، هیچوقت نبود.»

مسی و رونالدو به مدت دو دهه دنیای فوتبال را تسخیر کرده بودند و رقابت این دو نفر باعث جذابیت هرچه بیشتر فوتبال شد. سالهاست که هواداران جهان بر سر اینکه کدام‌یک بازیکن بهتری است با هم بحث می‌کنند و این بحث هیچوقت به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید:

نظر مسی درباره رونالدو چیست؟/ لئو باز هم تکرار کرد؛ کریستیانو رقیب من نیست!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.