به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بر اساس اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، ترکیب آبی پوشان برای مصاف با تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، مشخص شد. ترکیب شاگردان نکونام به شرح زیر است:  سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، امید […]

- آبی‌ها محکوم به برد برای پس گرفتن صدر / ترکیب استقلال در دیدار با فولاد مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بر اساس اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، ترکیب آبی پوشان برای مصاف با تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، مشخص شد.

ترکیب شاگردان نکونام به شرح زیر است: 

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، امید حامدی‌فر، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، رافائل سیلوا، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت موعود بنیادی‌فر آغاز خواهد شد.

در حالی که در جلسه هماهنگی پیش از بازی مقرر شده بود که تیم فولاد لباس مشکی به تن کند، اما با نظر موعود بنیادی‌فر داور این مسابقه شاگردان ویسی باید با پیراهن قرمز در این بازی گام به میدان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.