صادق زیبا کلام در پی دریافت احضاریه، صبح امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) شخصا به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران مراجعه کرده و ادعا‌های مطرح شده در مورد بازداشت وی در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است. قوه قضاییه اعلام کرد: در پی انتشار خبر ورود صادق زیباکلام به زندان برای اجرای احکام صادره، شایعاتی در فضای […]

صادق زیبا کلام در پی دریافت احضاریه، صبح امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) شخصا به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران مراجعه کرده و ادعا‌های مطرح شده در مورد بازداشت وی در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است.

قوه قضاییه اعلام کرد:

در پی انتشار خبر ورود صادق زیباکلام به زندان برای اجرای احکام صادره، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه نامبرده در مسیر نمایشگاه کتاب بازداشت و به زندان منتقل شده است.

این خبر نادرست در حالی منتشر شده است که زیباکلام، صبح امروز با دستور مقام قضایی برای اجرای حکم قطعی به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران احضار و سپس به زندان منتقل شده است.

زیباکلام، دارای پرونده‌های قضایی متعددی بوده که احکام صادره برای سه پرونده وی قطعی و لازم‌الاجرا شده است.

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.