هنوز مشخص نیست تیم اهوازی برابر استقلال با چه پیراهنی بازی می‌کند! لباس اول فولاد خوزستان قرمز است و فردا برابر استقلال می‌تواند این پیراهن را بپوشد اما مسئولان این باشگاه امروز در جلسه هماهنگی اصرار  برای استفاده از پیراهن مشکی داشتند که باعث تعجب استقلالی‌ها شد. در حالی که استقلالی‌ها در ابتدا جلسه اعلام […]

- جنجال لباس در بازی استقلال

هنوز مشخص نیست تیم اهوازی برابر استقلال با چه پیراهنی بازی می‌کند! لباس اول فولاد خوزستان قرمز است و فردا برابر استقلال می‌تواند این پیراهن را بپوشد اما مسئولان این باشگاه امروز در جلسه هماهنگی اصرار  برای استفاده از پیراهن مشکی داشتند که باعث تعجب استقلالی‌ها شد.

در حالی که استقلالی‌ها در ابتدا جلسه اعلام کردند سیدحسین حسینی گلر تیمشان مشکی خواهد پوشید، فولادی‌ها اصرار داشتند که لباس آنها باید مشکی باشد نه گلر استقلال! این بحث به قدری بالا گرفت که در نهایت استقلالی‌ها بدون توافق با فولادی‌ها و نماینده سازمان لیگ جلسه را ترک کردند. بدین ترتیب هنوز مشخص نیست فولاد خوزستان فردا کدام پیراهنش را به تن خواهد کرد.

پیراهن دوم این تیم هم سفید است ولی آنها اصرار به پوشیدن پیراهن سوم خود مقابل استقلال دارند دارند و حتی برخی شایعات حکایت از آن دارد که اطرافیان تیم فولاد مدعی‌اند فقط لباس مشکی به تهران آورده‌اند! ادعایی که البته باشگاه فولاد هنوز به صورت رسمی آن را تایید نکرده است.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.