به گزارش زیرنویس از لرستان، یاراله کاکولوندگفت: پارسال ۱۴۸ هزار و ۱۵۰ پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد شد که از این تعداد ۱۴۴ هزار و ۴۷ پرونده مختومه شده است. وی با اشاره به اینکه مجموع پرونده های قابل صلح و سازش استان در سال گذشته ۹۵ هزار و ۹۱۷ فقره بوده است […]

به گزارش زیرنویس از لرستان، یاراله کاکولوندگفت: پارسال ۱۴۸ هزار و ۱۵۰ پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد شد که از این تعداد ۱۴۴ هزار و ۴۷ پرونده مختومه شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع پرونده های قابل صلح و سازش استان در سال گذشته ۹۵ هزار و ۹۱۷ فقره بوده است افزود: از این تعداد، ۳۸ هزار و ۲۹۰ پرونده در حوزه های مختلف کیفری، حقوقی و خانواده با سازش بین طرفین مختومه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر موجودی پرونده های شوراهای حل اختلاف استان ۱۰ هزار و ۴۵۰ فقره است که ۶ هزار و ۳۴۷ پرونده از این تعداد مربوط به سال های گذشته می باشد.

کاکولوند همچنین مجموع پرونده های بخش اجرای احکام را ۳۰ هزار و ۳۱ فقره عنوان کرد و افزود: ۱۲ هزار و ۶۶۲ پرونده از این مجموع پارسال وارد شد و در مجموع با احساب پرونده های ورودی سال های قبل، ۱۳ هزار و ۴۲۲ فقره مختومه شده و ۲ هزار و ۲۶۱ پرونده نیز باقی مانده است.

وی افزود: شوراهای حل اختلاف در سطح لرستان شامل ۸۶ شعبه حکمی، ۴۰ شعبه صلحی، ۹۷ شعبه روستایی و ۲۱ شعبه اجرای احکام است که ۴۵ قاضی با آنها همکاری می کنند.

مهدی زکی پور/لرستان

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.