به گزارش زیرنویس، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت : در دو روز گذشته در شهر تهران دو تصادف فوتی و یک تصادف منجر به جرح با دو مصدوم به وقوع پیوست که نتیجه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی رانندگان بی احتیاط بود؛   تصادف جرحی با ۲ نفر مصدوم در خیابان آزادی  سرهنگ جوانبخت […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت : در دو روز گذشته در شهر تهران دو تصادف فوتی و یک تصادف منجر به جرح با دو مصدوم به وقوع پیوست که نتیجه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی رانندگان بی احتیاط بود؛  

تصادف جرحی با ۲ نفر مصدوم در خیابان آزادی 

سرهنگ جوانبخت گفت : در ساعت ۰۶:۳۰ تقاطع توحید آزادی یک دستگاه موتورسیکلت با سواری ۲۰۶ برخورد که منجر به مصدومیت راکب و ترک نشین موتور سیکلت و خسارت به خودروی ۲۰۷ گردید که مصدومان توسط تیم های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند .  

تصادف مرگبار در خیابان قزوین 

وی ادامه داد : همچنین در ساعت ۲۱:۵۵ شب گذشته در مسیر خیابان قزوین به سمت غرب،بعد از کاظمی داخل لاین ویژه یک وسیله(متواری)با عابر(مرد )برخورد که متاسفانه عابر دردم فوت میگردد .  

تصادف فوتی در جلال واژگونی موتورسیکلت 

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : تصادف سوم در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته نیز در جلال به غرب،پل نصر روی داد که در آن یکدستگاه موتورسیکلت کاوازاکی۲۵۰ واژگون می گردد و متاسفانه راننده دردم فوت و ترک نشین آن توسط اورژانس منتقل گردید. 

در حادثه جرحی اول تیم های منطقه ۱۰ ، در تصادف فوتی دوم تیم های منطقه ۱۷ و در تصادف فوتی و جرحی سوم تیم های منطقه ۶ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و نسبت به بررسی صحنه تصادف و ایمن سازی محل اقدام کردند . 

سرهنگ جوانبخت در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت : هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود. 

وی از رانندگان خواست حین رانندگی تمام حواس و تمرکز خود را فقط به این امر اختصاص داده و از صحبت با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن حین رانندگی جدا پرهیز نمایند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم .

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.