به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس احتمال حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد. اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس […]

- واکنش فرودگاه امام به ممنوعیت پرواز عراق - ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس احتمال حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس عادی شدن وضعیت، لغو پروازها تا ساعت ۷:۳۰ صبح بیشتر طول نکشید.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در ادامه تاکید کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در انجام پروازها وجود ندارد و تنها تا اطلاع ثانوی به «دبی» پرواز با توجه به بارش سنگین در این کشور ممنوع است.

وی برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق – ایران را تکذیب کرد.

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.