استقلال چهاردهم فروردین سال ۱۳۹۲ دست به کار بزرگی زد و توانست الهلال عربستان را در ریاض شکست بدهد. اتفاقی ارزشمند برای تمام فوتبال ایران که تمجید علی پروین را هم در پی داشت. اسطوره پرسپولیس طی مصاحبه‌ای که هفدهم فروردین همان سال با زیرنویس انجام داد ضمن تعریف از امیر قلعه‌نویی و شاگردانش ادامه […]

استقلال چهاردهم فروردین سال ۱۳۹۲ دست به کار بزرگی زد و توانست الهلال عربستان را در ریاض شکست بدهد. اتفاقی ارزشمند برای تمام فوتبال ایران که تمجید علی پروین را هم در پی داشت.

اسطوره پرسپولیس طی مصاحبه‌ای که هفدهم فروردین همان سال با زیرنویس انجام داد ضمن تعریف از امیر قلعه‌نویی و شاگردانش ادامه داد: خدا پدر امیر و استقلال را بیامرزد. آن‌ها کار بسیار بزرگی در عربستان کردند و موجب شدند مردم در همین ابتدای سال حسابی کیف کنند. امیدوارم تیم‌های ایرانی بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا نتایج ارزشمندی بگیرند.

این مصاحبه در آستانه بازی آن زمان پرسپولیس مقابل داماش بود و اسطوره پرسپولیس با اشاره به همین مسئله ادامه داد: خوشحالم که سال ۹۲ برای پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان شروع شد و امیدوارم بچه‌ها با بردن داماش به همه هواداران پرسپولیس عیدی بدهند.

زیرنویس‌گردی| پروین: خدا پدر استقلال و قلعه‌نویی را بیامرزد/ پرسپولیس باید به مردم عیدی بدهد

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.