به گزارش زیرنویس ازقزوین، سیدفریدشریعت پناه با بیان اینکه بهسازی معابر سطح شهر در اولویت اقدامات شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: شهرداری آبیک پیوسته و بدون توقف پروژه‌های مختلفی را جهت اجرا در نقاط مختلف شهر با اولویت نقاط کمتر برخوردار در دست اقدام دارد که در این میان به اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت‌ریزی و […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین، سیدفریدشریعت پناه با بیان اینکه بهسازی معابر سطح شهر در اولویت اقدامات شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: شهرداری آبیک پیوسته و بدون توقف پروژه‌های مختلفی را جهت اجرا در نقاط مختلف شهر با اولویت نقاط کمتر برخوردار در دست اقدام دارد که در این میان به اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت‌ریزی و ترمیم آسفالت در معابر، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در معابر و شریان‌های اصلی شهر به شکل ویژه‌ای توجه شده است.

 

وی بهسازی معابر سطح شهر را در سیاست‌های مدیریت شهری دارای اهمیت بسیاری دانست و اظهار داشت: با توجه به نیازسنجی‌هایی که صورت گرفته، عملیات بهسازی معابر سطح شهر در برخی از نقاط به انجام رسیده و این موضوع جهت اجرا در سایر موقعیت‌های مدنظر نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ودر دستور کار قرار دارد که عملیات اجرایی بعضی از آنها آغاز شده است.

photo_2024-03-12_05-13-33

سرپرست شهرداری آبیک گفت:باهدف اصلاح چهره بصری شهر، یکسان سازی و تامین امنیت در محل تردد عابرین پیاده ، با تلاش زحمتکشان حوزه معاونت فنی و عمرانی، عملیات پیاده راه سازی  خیابان جدید احداث مجتمع مسکن بعثت در حال انجام است.

photo_2024-03-10_08-26-06- بهسازی معابر شهری و پیاده‌رو سازی گسترده در آبیک

وی از اهتمام ویژه شهرداری نسبت به اجرای عملیات گسترده احداث پیاده روهای سطح شهر به منظور رفاه حال عابران پیاده خبر داد و گفت :طرح کف سازی پیاده روها طبق اولویت بندی اجرا میشود که در مدت زمان کوتاهی شاهد حجم گسترده ای از اجرای پیاده روهای شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان عزیز، خواهیم بود.

photo_2024-03-12_05-13-41

photo_2024-03-12_05-13-55

لیلابیگدلی/قزوین

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.