پیمان سلطانی‌نژاد پدر ریحانه سلطانی‌نژاد شهید یک سال و نیمه جنایت تروریستی کرمان، گفت: رهبر معظم انقلاب از چند سال پیش فرمودند که شرکت در انتخابات واجب است؛ یعنی ما به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی نیاز داریم.  او توضیح داد: خیلی‌ها هزینه‌های زیادی می‌کنند تا این انتخابات را کوچک جلوه دهند؛ اما انشاالله […]

- انتقام خون خانواده من حضور مردم پای صندوق‌های رأی است

پیمان سلطانی‌نژاد پدر ریحانه سلطانی‌نژاد شهید یک سال و نیمه جنایت تروریستی کرمان، گفت: رهبر معظم انقلاب از چند سال پیش فرمودند که شرکت در انتخابات واجب است؛ یعنی ما به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی نیاز داریم. 

او توضیح داد: خیلی‌ها هزینه‌های زیادی می‌کنند تا این انتخابات را کوچک جلوه دهند؛ اما انشاالله با یاری امام زمان و به کوری چشم منافقان و دشمنان اسلام، بار دیگر مردم به صحنه می‌آیند و دل ما خانواده‌های شهدا را شاد می‌کنند. 

پدر کاپشن صورتی افزود: بزرگ‌ترین انتقام از نظر من و تسکین دلِ دا‌غدار من حضور مردم پای صندوق‌های رأی است. 

سلطانی‌نژاد با بیان اینکه بهترین نامزد‌های نمایندگی مجلس کسانی هستند که درد مردم را بدانند، توضیح داد: کسانی که فقط شعار می‌دهند به درد ما نمی‌خورند. افرادی به درد ما می‌خورند که همیشه پای صحنه باشند و درددل اقشار مختلف مردم را بدانند.

پدر شهید کوچک جنایت کرمان افزود: نمایندگان مجلس باید بتوانند با نسل جدید ارتباط برقرار کنند و خواسته‌های آن‌ها را بشناسند. نسل جدید می‌تواند دانشجو باشد، کارگر باشد یا.

او درباره کسانی که می‌گویند «ما رأی نمی‌دهیم» گفت: آن‌ها می‌گویند: «می‌خواهیم حرفمان را به گوش دنیا برسانیم.» از آن‌ها می‌پرسم: «منظورتان کدام دنیا است؟ آمریکا؟ اسرائیل؟ یا داعشی که بچه بیگناه را مثل گوسفند سر می‌برد؟»

سلطانی‌نژاد در پایان شرح داد: کسی که پای صندوق رأی نمی‌آید، نه تنها گناه بزرگی به گردن خود انداخته؛ بلکه به این آب و خاک و خانواده‌های شهدا خیانت کرده است، چرا که ما پای این نظام خون داده‌ایم.

منبع: فارس

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.