به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در این آئین گفت: اجرای محور «ریز به دژگاه» به عنوان مسیر جدید دسترسی استان بوشهر به فارس، جزو مصوبات سفر دولت مردمی سیزدهم است که پس از عملیات تملک و آماده سازی، اجرای قطعه اول آن به طول هفت کیلومتر و اعتبار ۵۶.۵ میلیارد تومان آغاز […]

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در این آئین گفت: اجرای محور «ریز به دژگاه» به عنوان مسیر جدید دسترسی استان بوشهر به فارس، جزو مصوبات سفر دولت مردمی سیزدهم است که پس از عملیات تملک و آماده سازی، اجرای قطعه اول آن به طول هفت کیلومتر و اعتبار ۵۶.۵ میلیارد تومان آغاز شد.

وی افزود: این جاده با اتصال بخش «ریز» در استان بوشهر به دهستان «دژگاه» در فراشبند استان فارس، می‌تواند حدود ۷۰ کیلومتر فاصله شهرهای جنوبی این استان به فارس را کوتاه‌تر کند.

اخترشناس اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی بهسازی محورهای «سه راهی گندم زار – ریز» با اعتبار ۵ میلیارد تومان، «اسلام آباد – بیدخوار» با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان، راه روستایی «دو توولی» با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان و ایمن سازی دوربرگردان‌های کمربندی جم با اعتبار ۲ میلیارد تومان آغاز شد.

وی از بهره برداری پروژه‌های ایمن سازی محور «جم – فیروزآباد» با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان خبر داد و یادآور شد: با نصب و اجرای حفاظ‌های بتنی (نیوجرسی)، ایمن سازی و آشکارسازی محل اتصال‌ها و نصب تابلوهای جاده‌ای، نسبت به ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در این محور پرتردد اقدام شده است.

همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر و با حضور استاندار بوشهر، نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و مسئولان محلی ۶ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد تومان در شهرستان جم افتتاح یا آغاز شد.

منبع: مـهر

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.