به گزارش زیرنویس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح و از بارش برف و باران در جاده‌های هشت استان خبر داد . سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: امروز بارش برف و باران در […]

- بارش برف و باران در جاده‌های ۸ استان

به گزارش زیرنویس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح و از بارش برف و باران در جاده‌های هشت استان خبر داد .

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: امروز بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز ، تهران ، مازندران ، آذربایجان غربی ، کرمانشاه ، کردستان و ایلام گزارش شده است.

وی همچنین از وقوع کولاک در برخی از محورهای استان های زنجان ، کردستان و آذربایجان غربی خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محورهای شمالی کشور ادامه داد: در محور چالوس و آزادراه تهران – شمال نیز شاهد بارش برف هستیم اما تردد با مشکلی مواجه نیست.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد: در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهریار ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.