به گزارش زیرنویس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های هشت استان کشور خبر داد. سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در برخی از محورهای استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و […]

- بارش برف و باران در جاده‌های ۸ استان/ آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌ها

به گزارش زیرنویس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های هشت استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در برخی از محورهای استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده برف و باران گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی افزود: در آزادراه قزوین –کرج و کرج- -تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و در برخی از محدوده های محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: محورهای مسدود کشور عبارتند از محور قدیم خرم آباد – پلدختر، محور میامی- سبزوار، محور سمنان-دامغان، محور شاهرود-آزادشهر، محور قوچان- درگز و بالعکس، محور اسفراین – بجنورد و بالعکس، محور بجنورد _آشخانه و بالعکس، محور گرمه _ چمن بید و بالعکس و محور گرمه _میامی.

وی درباره جاده های مسدود مشهد نیز گفت: محورهای «مشهد- کلات»، «مشهد- تربت حیدریه»، «مشهد-نیشابور» و «فریمان – مشهد» مسدود هستند.

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.