به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا به مصاف لچه رفت و موفق شد این تیم را با سه گل شکست دهد.  دوشان ولاهوویچ عملکرد درخشانی در این بازی داشت و موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند تا نقش […]

- ۲۴ ساعت سخت برای ستاره یوونتوس

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا به مصاف لچه رفت و موفق شد این تیم را با سه گل شکست دهد. 

دوشان ولاهوویچ عملکرد درخشانی در این بازی داشت و موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند تا نقش مهمی را در پیروزی و کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کرده باشد، اما جنجال جالبی را هم با عطشی که برای گلزنی داشت ایجاد کرد. 

این بازیکن گل دومش را در حالی وارد دروازه حریف کرد که مک کنی توپ را به سمت دروازه فرستاده بود و او فقط در لحظه آخر پایش را دراز کرد تا لمس توپی داشته باشد و گل به نام خودش نوشته شود. 

این موضوع به هیچ وجه به مذاق این ستاره آمریکایی خوش نیامد و او به وضوح این ناراحتی را در واکنشی که پس از گل شدن توپ داشت نشان داد تا مشخص شود که از رفتار هم تیمی‌اش برای نوشتن گل به نام خودش ناراحت است. 

جالب اینجاست که آلگری هم پس از پایان بازی فاش کرد که مک کنی به دلیل ترسی که از هواپیما دارد، به‌صورت انفرادی و با قطار راهی بازی با لچه شده بود و بهتر بود که ولاهوویچ اجازه می‌داد توپ او وارد دروازه حریف شود. 

باید دید که این ناراحتی آیا تاثیری در اتحاد یوونتوس در بازی‌های پیش رو خواهد داشت یا ولاهوویچ می‌تواند کاری که کرده است را جبران کند. 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.